Windows Server 2012 – Microsoft Deployment Toolkit(MDT) Add Image


Thank you.

Birol BOZKURT

Merhaba.. Windows Server 2012 makale serisine Microsoft Deployment Toolkit(MDT) Add Image(İmaj ekle) makalesi ile devam ediyorum. Hatırlanacağı üzere daha önceki Microsoft Deployment Toolkit(MDT) makalemde MDT nedir, ne işe yarar, nasıl kurulur sorularının cevaplarını vermiş  Windows Server 2012 – Microsoft Deployment Toolkit(MDT) Configuration(Yapılandırma) makalesinde MDT’inin nasıl yapılandırıldığı hususlarında bilgi vermey çalıştım. Sıra MDT kullanılarak bir imaj dosyası nasıl oluşturulur sorusunun cevabını vermekte.

27

MDT üzerinde kullanıcıların sistemlerine yüklenecek yeni kurulum(sıfır) veya herhangi bir sistemden türetilmiş bir isletim sistemi imajını oluşturmak için Deployment Workbench(Dağıtım Tezgahı) –>Deployment Shares(Dağıtım Paylaşımı) –> MDT Deployment Share(C:DeploymentShare)(MDT Dağıtım Paylaşımı) yolu takip edilip Operating Systems(İşletim Sistemleri) seçeneğinin alt yordam uygulama menüsünden Import Operating System(İşletim Sistemi al) seçeneği kullanılır. Bu seçenek ile açılan sihirbaz yardımı ile işlemler tamamlanır.

28

Karşımıza gelen ilk ekranda alınacak(import) edilecek işletim sistemi dosyalarının ne türde olduğunu belirtilir.

Full Set of Source Files: Bir CD, DVD veya Bir ISO dosyası içerisinden işletim sistemi dosyalarını alacağımızı belirttiğimiz seçenektir.

Custom…

View original post 184 more words

Thank for your comments

